Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Stevie Wonder. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Stevie Wonder. Mostrar tots els missatges

dilluns, 21 de febrer del 2011

- All Stars 2

I love Stevie Wonder, and he was there too!

*El partit de les Estrelles va ser tan bo que fins i tot l'Stevie Wonder el va poder veure*